انجمن افسردگان گمنام ایران

به افسردگان گمنام خوش آمدید

 

سرآغاز

 

افسردگان گمنام انجمنی از زنان و مردانی است که تجربه، قدرت و امید خود را با یکدیگر به مشارکت می‌گذارند تا بتوانند مشکل مشترک خود را حل کنند و به دیگران کمک کنند تا از افسردگی بهبود یابند.
تنها شرط عضویت این است که تمایل داشته باشیم خودمان را غمگین نکنیم. هیچ حق الزحمه یا هزینه ای برای عضویت در DA وجود ندارد. ما از طریق مشارکت های مالی خود از خودمان حمایت می کنیم. DA با هیچ فرقه، سیاست، سازمان یا نهادی سروکار ندارد. مایل نیست وارد هیچ بحثی شود، هیچ موضوعی را تایید یا رد نمی کند. هدف اصلی ما این است که آرام بمانیم و به سایر افراد کمک کنیم تا از افسردگی بهبود یابند.
برگرفته از مقدمه AA حق چاپ © The AA Grapevine, Inc
به افسردگان گمنام خوش آمدید
 حمایت مالی در افسردگان گمنام
هیچ حق الزحمه یا کارمزدی برای افراد افسردگان گمنام وجود ندارد. اگر به یک جلسه حضوری بروید، سبدی برای کمک های مالی در گروه گردانده می شود. شما هیچ الزامی برای گذاشتن پول در سبد ندارید.
تنها الزام شما این است که سبد را بردارید و به دست نفر بعدی بدهید. کمک‌های مالی شما برای پرداخت هزینه‌هایی مانند: اجاره بها، نشریات گروه و هرگونه اطلاع رسانی عمومی توسط آن جلسه استفاده می‌شود. باقیمانده آن نیز به شورای افسردگان گمنام در ایران و سپس به دفتر خدمات جهانی فرستاده میشود تا برای نشریات بیشتر در انجمن، تاسیس جلسات جدید و پیامرسانی بیشتر به افسردگان در رنج هزینه شود.
در بسیاری از جلسات آنلاین یک سبد مجازی وجود دارد زیرا میزبانی یک جلسه آنلاین رایگان نیست. ممکن است در جلسه شماره کارت یا درگاه پرداختی که مربوط به انجمن افسردگان گمنام میباشد را ارائه دهند. باز هم، شما هیچ الزامی برای اهدا ندارید، اما ما برای پرداخت هزینه ها کمک میخواهیم.

 

 

پست های پیشنهاد شده

هنوز نظری ثبت نشده،نظر خود را ثبت کنید!


افزودن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *